|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: فرمت فایل اصلی: pdfحجم فایل: 22302قیمت: 28000 تومان
بخشی از متن: شامل استانداردهای: 360R-92 / 363.2R-98 / 363R-92 / 364.1R-94 / 365.1R-00 / 371R-98 / 372R-03 / 373R-97 / 374.1-05 / 408.3-01 / 408R-03 / 421.1R-99 / 423.3R-05 / 423.4R-98 / 423.5R-99 / 423.6R-01 / 435.7R-85 / 435.8R-85 / 435R-95 / 437R-03 / 439.3R-91 / 440.1R-03 / 440.2R-02 / 440.3R-04 / 440.4R-04
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
استاندارد بتن ACI ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 280حجم فایل: 818قیمت: 28000 تومان
بخشی از متن: چکیده در پژوهش حاضر، اثرات درمان نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی تحولی مورد بررسی قرار گرفت. به منظور انجام این پژوهش، ابتدا تعداد 165 نفر از دانش آموزان مشکوک به نارساخوانی در مقطع ابتدایی از پایه های سوم، چهارم و پنجم به شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای به صورت تصادفی انتخاب و سپس از میان آنها تعداد 60 دانش آموز پس از اجرای آزمونهای تشخیصی ( از جمله آزمون هوشی وکسلر کودکان، آزمون اختلال خواندن، آزمون ADHD و آزمون اختلال سلوک ) به صورت هدفمند برگزیده شدند. سپس، آزمودنیهای نارساخوان بر مبنای مقیاس طبقه بندی بیکر، درچهارگروه آزمایشی وگواه نوع L/p ( تعداد هر گروه 15 نفر ) به صورت تصادفی جایگزین شدند. پس از اجرای پیش آزمون در هر دو گروه، گروههای آزمایشی نوع L/p به مدت 20 جلسه، تحت درمان شیوه های نوروسایکولوژی (HSS ) قرار گرفتند. اما گروههای گواه نوع L/p، هیچگونه روش درمانی را دریافت نکردند. پس از آن، در هر دو گروه آزمایشی و گواه، پس آزمون ( بلافاصله پس از اتمام درمان ) و آزمون پی گیری ( پس از گذشت 4 ماه ) به اجرا درآمد. در پایان داده های بدست آمده با روش آماری تحلیل واریانس آمیخته، تحلیل واریانس اندازه گیری مکرر و آزمونt وابسته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهشی حاکی از آن بود که اولاً مداخله های نوروسایکولوژی بر مبنای مدل تعادل خواندن بیکر سبب افزایش میزان دقت و درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع L گردید. همچنین این شیوه ها موجب افزایش میزان درک وسرعت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع p گردید. ثانیاً، کاربرد این شیوه های درمانی موجب پایداری اثرات درمان ( پس از گذشت 4 ماه ) در این گروه از کودکان شد. فهرست مطالب فصل اول: مقدمه ........ 2 1ـ بیان مسأله ..... 6 2ـ اهمیت و ضرورت مسأله .......... 13 3ـ اهداف، سوالها و فرضیه های پژوهش...... 15 4ـ متغیرها و تعریف نظری و عملیاتی آنها....... 18 خلاصه ................. 20 فصل دوم: مروری بر پیشینه تحقیقات بخش اول: مبانی نظری .......... 22 1ـ تعریف اختلالهای یادگیری ........ 22 2ـ سیر تحول تاریخی اختلالهای یادگیری ........ 30 1) دوره بنیانگذاری: تحقیقات نخستین درباره مغز .... 30 2) دوره انتقالی: مطالعه بالینی کودکان ..... 33 3) دوره یکپارچگی: رشد سریع برنامه های مدارس ... 43 4) دوره معاصر (از سال 1980 تا کنون) ... 44 3ـ طبقه بندی اختلالهای ویژه یادگیری بر مبنای DSM-IV-IR... 44 1) اختلال خواندن ..... 45 2) اختلال در ریاضیات ......... 46 3) اختلال بیان نوشتاری ........ 48 4) اختلال یادگیری که به گونه دیگر مشخص نشده است (NOS)....... 49 4ـ تعریف خواندن .......... 50 5ـ تحول خواندن ......... 55 6ـ مدل های خواندن ......... 56 1) مدل پایین ـ بالا و مدل بالا ـ پایین ...... 56 2) مدل تعاملی جبرانی....... 57 3) مدل پیوندگرایی.................... 59 4) مدل آوایی.................... 61 5) مدل ببین و بگو ............ 63 6) مدل تعادل خواندن بیکر ............. 63 7ـ نارساخوانی........ 70 1) تعریف نارساخوانی........................ 70 2) نشانه های بالینی نارساخوانی .......... 75 3) اختلالهای همراه با نارساخوانی........... 81 الف ـ اختلالهای جانبی شدن .......... 81 ب ـ اختلالهای سازمان یافتگی فضایی ـ زمانی ...... 82 ج ـ نابهنجاری حرکات چشم ها ........... 83 د ـ تأخیر زبان گفتاری .......... 85 هـ ـ اختلالهای ادراکی ............. 86 و ـ اختلال حافظه کوتاه مدت ........ 87 ز ـ اختلال نارسایی توجه (ADD) و ADHD............ 88 ح ـ اختلالهای رفتاری .............. 91 4) شیوع نارساخوانی....................... 94 5) تاریخچه نارساخوانی................. 95 6) سبب شناسی نارساخوانی ................... 99 الف ـ عوامل ژنتیکی .............. 100 ب ـ عوامل عصب شناختی .......... 103 ج ـ تقارن نیمکره های مغزی ......... 107 د ـ غلبه طرفی مغز ............... 111 هـ ـ عوامل حرکتی .......... 114 و ـ عوامل شناختی ............ 115 ز ـ عوامل رفتاری ............ 118 ح ـ عوامل محیطی .............. 121 ط ـ عوامل عاطفی ............... 122 8ـ دیدگاه های مختلف در مورد نارساخوانی ....... 124 9ـ نارساخوانی از دیدگاه نوروسایکولوژی ...... 124 10ـ طبقه بندی نارساخوانی از دیدگاه نوروسایکولوژی .. 131 الف ـ نارساخوانی اکتسابی ............ 131 ب ـ نارساخوانی تحولی ........... 140 11ـ فرآیند شکل گیری مدل تعادل خواندن از دیدگاه بیکر ...... 148 12ـ عملکرد نیمکره های مغزی از دیدگاه بیکر ......... 154 13ـ طبقه بندی نارساخوانی تحولی از دیدگاه بیکر .... 156 1) نارساخوانی نوع L (زبان شناختی) ......... 156 2) نارساخوانی نوع P (ادراکی) ....... 156 14ـ بررسی اعتبار طبقه بندی نارساخوانی نوع P/L.. 158 15ـسبب شناسی نارساخوانی تحولی نوع P/L..... 162 16ـ شیوه های درمانی نوروسایکولوژی از دیدگاه بیکر ... 164 بخش دوم: یافته های پژوهشی ........ 168 خلاصه .......... 180 فصل سوم: روش تحقیق 1ـ طرح تحقیق .................. 184 2ـ روشهای آماری ............. 185 3ـ تعریف جامعه آماری و ویژگیهای آن ........ 186 4ـ روش نمونه گیری و حجم نمونه ........... 187 5ـ ابزارهای پژوهشی ............. 188 1) آزمون وکسلر کودکان ......... 188 2) آزمون اختلال خواندن .......... 188 3) آزمون ADHD و آزمون اختلال سلوک اقتباس شده از پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4) براساس DSM-IV........... 199 4) جعبه آموزشی لامسه ای ....... 203 5) برنامه نرم افزاری HEMSTIM..................... 206 6ـ فرآیند تشخیص و روش اجرا ........ 209 7ـ فرآیند طبقه بندی دانش آموزان نارساخوان براساس مدل تعادل خواندن بیکر 211 8ـ فرآیند اجرای شیوه های درمانی نوروسایکولوژی بر مبنای مدل تعادل خواندن بیکر 212 1) تحریک خاص نیمکره ها از طریق کانال دیداری (HSS-VIS).. 212 2) تحریک خاص نیمکره ها از طریق کامال لامسه ای (HSS-tac)..... 221 خلاصه ........... 227 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل 1ـ ارائه نتایج کمی ........... 229 الف: توصیف داده ها .......... 229 ب ـ تحلیل داده ها ............. 234 ـ تحلیل واریانس آمیخته (32).......... 234 فرضیه اول: نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی بر میزان دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع L: ......... 235 فرضیه دوم: الف) نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوعL .................. 241
فرضیه دوم: ب) نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان درک خواندن دانش آموزان نارساخوان نوعP................................. 246
فرضیه سوم: نتایج آزمون آماری برای بررسی اثر شیوه های درمانی نوروسایکولوژی برمیزان سرعت خواندن دانش آموزان نارساخوان نوع p...... 252 خلاصه ............. 258 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری 1ـ بحث و تحلیل درباره یافته ها ...... 260 2ـ محدودیتها ........ 270 3ـ پیشنهادات ............. 271 4ـ کاربردهای آموزشی و پرورشی ...... 272 منابع 1) منابع فارسی............ 274 2) منابع انگلیسی ................ 276 ضمائم: 1ـ آزمون وکسلر کودکان 2ـ فرم تاریخچه موردی 3ـ آزمون اختلال خواندن 4ـ آزمون اختلال سلوک و ADHD اقتباس شده از پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4) براساس DSM-IV
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
پایان نامه,اثرات,درمان,نوروسايكولوژي,كارآمدي خواندن,دانشآموزان,نارساخواني,تحولي ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: تعداد صفحات: 196حجم فایل: 214قیمت: 28000 تومان
بخشی از متن: چکیده: تقاضاهاي جديد براي بهره وري و مزيت رقابتي، ازطريق كاراتركردن عمليات و بهره گيري ازفن آوري جديد تعهدوالتزام به ارائة محصولات و خدمات كيفي و جلب رضايت مشتري وارباب رجوع از چالش هایی است که مدیران امروز سازمان ها را به خود مشغول ساخته است. از طرف ديگر امروزه شرط بقاي هر سيستم سازماني بذل توجه عميق و کافي به نيروهاي انساني موجود خود و تلاش در جهت خلق ارزشي تحت عنوان «کارمندان ما ارزشمندترين دارائيهاي ما هستند» مي باشد. نيروي انساني توانا و کارآمد مي تواند سازمان را کارا، سودآور و مفيد به حال جامعه بسازد و در کل، کشور را شکوفا کند و از وابستگي برهاند، در این میان مدیریت کیفیت جامع از مفید ترین ومؤثرترین روش های مورد استفاده در سیستم های مدیریتی به شمار می رود که به نحو شایسته مباحث کیفیت را در بر دارد. بنابر این در این تحقیق سعی شده است تا رابطه بین توانمند سازی کارکنان واستقرار مدیریت کیفیت جامع مورد بررسی قرار گیرد.جامعه آماری کلیه کارکنان سازمان بیمه مرکزی ایران که در سال 1388مشغول به فعالیت هستند ،می باشد،که به روش نمونه گیری ءبقه اي تصادفی یک نمونه 117 نفر انتخاب شده است.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است که روایی آن از طریق تحلیل محتوی تأیید شده است وپایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ مورد آزمون قرار گرفته است که مقدار آلفای توانمند سازی (938/0) و مقدار آلفای مدیریت کیفیت جامع (755/0) می باشد. معناداری رابطه بین متغیر های مستقل ومتغیر وابسته از روش همبستگی پیرسون مورد آزمون قرار گرفت ومعناداری تمامی رابطه ها موردتأیید قرار گرفت.همچنین برای بررسی مناسب بودن وضعیت ابعاد توانمند سازی کارکنان از آزمون میانگین یک جامعه استفاده گردید که مناسب بودن وضعیت آنها تأیید شد.در پایان نیز جهت مشخص کردن سهم هر یک از ابعاد توانمند سازی در استقرار مدیریت کیفیت از مدل رگرسیون استفاده شد ونشان داد که متغیر های شایستگی شغلی وخود مختاری شغلی با سطح معنی داری کمتر از 05/0 نقش مؤثری در استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان بیمه مرکزی ایران دارند. واژه های کلیدی: توانمند سازی، کارکنان ، مدیریت کیفیت جامع ، بیمه مرکزی ایران
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
1- بررسي رابطه بین توانمند سازي کارکنان با استقرار مديريت کيفيت جامع در سازمان بيمه مرکزي ايران ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: تعداد صفحات: 118حجم فایل: 3086قیمت: 28000 تومان
بخشی از متن: مبحث آموزش ICDL در سال هاي اخير به عنوان کاربرد هاي مهم فناوري جديد اطلاعات و ارتباطات در جهان وايران مطرح بوده است . امروزه اکثر سازمان ها دوره هاي آموزشي متعددي را در مراکز آموزشي خود و يا مراکز آموزش موجود در داخل و يا خارج از کشور براي توسعه کارکنان خود در زمينه آموزش هاي فناوري اطلاعات و تکنولوژي هاي جديد در اين زمينه برگزار مي کنند پس بايد پذيرفت که جامعه جهاني به سويي کشيده مي شود که اين نوع آموزش را امري ضروري ساخته است .انجام.فرآيند آموزش وبهسازي ازفعاليت هاي ضروري وپي گيري براي تطبيق نيروي انساني با شرايط متغير سازمان ومحيط مي باشد وآموزش ابزاري است که به وسيله فنون وروش هاي مختلف، مديران را در اداره سازمان ها ياري ميرساند،ايجاد يک نظام اداري مطلوب ومنا سب تا اندازه زيادي به کمک آموزش وارتقاء توانمندي هاي نيروي انساني امکان پذير است.بنابراين پژوهش حاضربه بررسي نقش آموزش ICDL برعملکردکارکنان ستادي شاغل دروزارتخانه تعاون ،کارورفاه اجتماعي مي پردازد. روش پژوهش حاضر توصيفي و از نوع علي- مقايسه اي است، جامعه آماري كليه كاركنان ستادي شاغل در وزارتخانه تعاون ، کار و رفاه اجتماعي در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفي طبقه اي 200نفر انتخاب گرديده است، ابزار پژوهش شامل پرسشنامه محقق ساخته مبناي مهارتهاي هفتگانه ICDL بوده است. اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضريب آلفاي كرونباخ 90/0 تعيين گرديده است. براي تجزيه و تحليل سوالات پرسشنامه و بررسي سؤال ها علاوه بر آمار توصيفي، آزمون t با دو نمونه مستقل، مورد استفاده قرار گرفت. نتايج پژوهش نشان داد که عملکرد کارکنان آموزش ديده متفاوت ازکارکنان آموزش نديده مي باشد و تاثير آموزش هاي ICDL مثبت بوده است
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
نقش آموزش هاي ICDL بر عملکرد کارکنان ستادي شاغل در وزارتخانه تعاون ، کار و رفاه اجتماعي ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: ووردتعداد صفحات: 104حجم فایل: 526قیمت: 28000 تومان
بخشی از متن: چکیده : هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و شاخص های آن با عملکرد مالی بانکهای ایرانی در سال 1391 میباشد. متغیر وابسته عملکرد مالی شرکت می باشد که با نرخ بازده داراییها(ROA)سنجیده می شود. متغیرهای مستقل نیز شامل مسئله نمایندگی ، ترکیب هیات مدیره و ساختار مالکیت ،شفافیت و کیفیت اطلاعات ، رعایت حقوق سپرده گذاران ، سهامداران و رفتار عادلانه با آنان، ساختار سرمایه و کفایت سرمایه و حسابرسی و کنترلهای داخلی می شود . برای آزمون فرضیه از آزمون همبستگی اسپیرمن و آزمون تی تست مستقل استفاده شد . یافته های تحقیق نشان می دهد که در بانکهای ایرانی بین حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی رابطه معنی داری وجود دارد. همچنین بین شاخص های حاکمیت شرکتی مانند مسئله نمایندگی ، ترکیب هیات مدیره و ساختار مالکیت ،شفافیت و کیفیت اطلاعات ، رعایت حقوق سپرده گذاران ، سهامداران و رفتار عادلانه با آنان و عملکرد مالی رابطه معنی داری وجود دارد ، اما بین ساختار سرمایه و کفایت سرمایه و حسابرسی و کنترلهای داخلی و عملکرد مالی بانک های ایرانی ارتباط معنی داری یافت نشد. نتایج فرضیه های دوم و سوم نیز نشان داد که بین حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی در بانک های دولتی و خصوصی رابطه معناداری یافت نشد .
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
حاکمیت شرکتی, عملکرد مالی , نرخ بازده دارا ییها , بانک های دولتی و خصوصی, ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: ووردتعداد صفحات: 170حجم فایل: 1749قیمت: 28000 تومان
بخشی از متن: چکیده : پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین هوش فرهنگی مدیران و استراتژی های مدیریت تعارض به کارگرفته شده از سوی آنها در بین مدیران طراحی شده است. جامعه آماری مورد تحقیق در این پژوهش کلیه مدیران ادارات دولتی شهر تنکابن است ،نمونه ی پژوهش شامل 108نفر بوده که به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. برای سنجش متغیرها از پرسشنامه هوش فرهنگی «مدل ویلیام اچ. پراد» که پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ 852/0 به دست آمد و پرسشنامه مدیریت تعارض « لایل ساسمن وسم دیپ » که پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ 878/0 به دست آمد استفاده شده است. روایی پرسشنامه نیز با استفاده از روایی محتوی توسط صاحب نظران و استاد راهنما تایید شد. برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون همبستگی کندال استفاده شدو نتایج به دست آمده نشان می دهد که بین ابعاد هوش فرهنگی و استراتژی های مدیریت تعارض رابطه مثبت و معناداری وجود داردو بنابراین همه فرضیه ها تایید شدند.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
هوش فرهنگی ,استراتژی,مدیریت تعارض ,آزمون همبستگی کندال,مدیران ادارات دولتی تنکابن ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: ووردتعداد صفحات: 179حجم فایل: 2656قیمت: 28000 تومان
بخشی از متن: چکیده : سرمایه های فکری در یک سازمان دارایی هایی هستند که ارزش آنها با به اشتراک گذاشتن با دیگران و گذشت زمان افزایش می یابند. هدف از انجام این تحقیق بررسی اثر سرمایه فکری بر رضایت شغلی و عملکرد کارکنان می باشد . اين تحقيق ازنظرهدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی- پيمايشي است. جامعه آماری این تحقیق شامل کارکنان بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد تهران می باشد روش گردآوري مباحث نظري آن كتابخانه اي بوده و داده هاي آن ازطریق پرسشنامه بدست آمده است. روایی پرسشنامه با نظر صاحبنظران در زمینه مدیریت تایید شد و و پایایی آن به کمک آلفای کرونباخ بدست آمد و برابر با 955/0 بوده است. داده ها از طريق نرم افزار SPSS و لیزرل و با استفاده از آزمون همبستگی و مدل معادلات ساختاری تحلیل شده است. نتایج به دست آمده از مدل معادلات ساختاری نشان می دهد که سرمایه انسانی بر سرمایه ساختاری و سرمایه مشتری تاثیر گذار است و سرمایه مشتری نیز بر سرمایه ساختاری تاثیر می گذارد . همچنین نتایج نشان می دهد که سرمایه انسانی و سرمایه مشتری بر عملکرد سازمان تاثیر ندارند و نهایتا این که رضایت شغلی بر عملکرد سازمان تاثیر گذار است.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
سرمایه فکری ,سرمایه مشتری ,سرمایه انسانی ,سرمایه ساختاری ,رضایت شغلی ,عملکرد سازمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 63حجم فایل: 18832قیمت: 28300 تومان
بخشی از متن: این فایل بصورت ورد (WORLD) با موضوع شرکتهای دارای مجوز بازاریابی در ایران می باشند. این فایل بسیار مرتب، منظم، و با توجه به اصول نگارش، با مقدمه و مراحل بازاریابی و کلیه 15 شرکت دارای مجوز بازاریابی در ایران،همراه با معرفی شرکت و تصاویر مجوز آنها و معرفی ریاست آنها، و آدرس آنها، نمایندگی هایشان در شهر و استان های مختلف، شماره تلفن و غیره...، کاملا مرتب و منظم بر حسب آخرین آمار 1395 منتشر شده معتبر انجام گرفته است. فایل مورد نظر با طراحی صفحه اول و همچنین خوانا کردن مجوزها و تصاویر آنها. کاملا خوب و مناسب انجام گرفته است.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
شرکت های بازاریابی در ایران, شرکت های بازاریابی در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: حجم فایل: 18042قیمت: 28600 تومان
بخشی از متن: پروژه پایان ترم کارشناسی معماری با موضوع موزه مردم شناسی آذربایجان رساله در فایل وورد می باشد و تعداد صفحه های رساله 102 می باشد. و فایل اتوکد شامل:پلان های موزه,4 نما,سایت پلان و 2 سطح مقطع می باشد. و شامل 17 رندر(تصاویر 3 بعدی) تری دی می باشد. موزه 2 طبقه دارای گالری ثابت ,گالری متغییر,قسمت اداری با ورودی جدا گانه,آمفی تئاتر,کافی شاپ,نگهبانی, نماز خانه,سرویس ها,پله برقی,پله فرار,دارای زیر زمین برای انباری و پارکینگ,و...
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
دانلود پروژه پایان ترم کارشناسی معماری+رساله(موزه زه مردم شناسی آذربایجان) ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
|
|
|