|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: فرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 125حجم فایل: 105قیمت: 16000 تومان
بخشی از متن: تاريخچه تاسيس: شرکت توليدي مرسده در سال 1346 با هدف فعاليت در زمينه بافت و عرضه پارچه هاي فاستوني و شلواري تاسيس گرديد. اولين مدير اين شرکت آقاي واروژ آوديسيان بوده است و پس از ايشان مديريت به شرکا شرکت اعلا بافت، آقايان صادقي، زرينه بافت و زواره اي منتقل گرديد و با ورود آقايان منصوريان و خدابخشيان به جمع شرکا نهايتاً در سال 1379 شرکت کاملاً به آقايان منصوريان و خدا بخشيان واگذار گرديد. در سال 1362 بخش رنگرزي و تکميل کالاي فاستوني و در سال 1370 رنگرزي و تکميل کالاي پلي استر نيز به مجموع فعاليت هاي شرکت اضافه گرديده است و در سال 1375 با اعلام تغيير کاربري زمينه کاري شرکت به رنگرزي و تکميل کالاي پلي استري و مخلوط محدود گرديده است. شرکت توليدي مرسده نيز تحت مديريت جناب آقاي منصوريان و جناب آقاي خدا بخشيان فعاليت مي نمايد. اولين نکته اي که در هنگام ورود به محيط اين کارخانه به چشم مي خورد وجود فضايي آرام همراه با رعايت کامل مقررات داخلي شرکت از طرف تک تک پرسنل ميباشد و مي توان اين را رمز بقاي شرکت و اوضاع اقتصادي خوب آن در فضاي فعلي صنعت به ويژه صنعت نساجي دانست و از اين بابت بايد به مديريت محترم شرکت به خاطر اعمال روش هاي صحيح مديريتي صادقانه تبريک گفت.
ميزان مصرف مواد: از نظر ميزان رعايت استانداردها در پروسه کاري کارخانه نيز مطلبي که کاملاً به چشم مي خورد رعايت اصول کاري و انتخاب بهترين روش کاري براي هر چه کمتر شدن ميزان ضايعات و مشکلات طبيعي خط توليد ميباشد و اين به آن معني است که ميزان رعايت استانداردها در اين واحد توليدي در حد قابل قبولي قرار دارد ولي در عين حال با اينکه درصد بالايي از سفارشات قبولي کارخانه از مشتريان شناخته شده اي ميباشد که پروسه توليدي آنها (مانند روش هاي بافت، تراکم بافت، رنگ مورد نظر و ...) نيز براي سرپرستي بخش توليد مشخص ميباشد ولي انجام آزمايشات دقيق و حصول نتيجه قطعي در مورد هر کدام از انواع سفارشات دقيقاً انجام مي گيرد. تکنولوژي ماشين هاي کارخانه نيز با اينکه عمدتاً مربوط به سال هاي شروع فعاليت به عنوان واحد رنگرزي و تکميل ميباشد ولي با رسيدگي مدام و نظارت دقيق کاملاً مناسب براي قبول انواع سفارشاتي که کارخانه توانايي انجام آنها را دارد ميباشد.
بازاريابي و فروش: در مورد مسائل بازاريابي و فروش محصولات نيز با توجه به سابقه طولاني و درخشان شرکت در بازار کشور ميتوان به جرات گفت که اين کارخانه از جمله معدود واحدهاي صنعتي کشور «در زمينه نساجي» ميباشد که تا زماني که با اين شيوه مديريتي و انجام صحيح امور مشتريان و تحويل به موقع و دقيق سفارشات به کار خود ادامه دهد مشکلاتي از قبيل آن که اکنون گريبانگير بسياري از شرکت هاي مشابه خود ميباشد نخواهد داشت. براي اينکه شرکت به توليد سفارش مي پردازد از نظر اقتصادي بهينه سازي شده است که شامل اينکه رنگ ها و حلال ها و صابون ها به ميزان مصرف دو هفته خريداري ميشود و هزينه انبار داري پرداخت نمي کند.
فهرست مطالب تاريخچه: 3 فصل اول: 6 فصل دوم: 78 فصل سوم: 100 فصل چهارم: 116 منابع و ماخذ: 125
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
شركت مرسده,تاسيس مرسده,تاريخچه شركت مرسده,بازاريابي و فروش,تحقيق بررسي منابع انساني در شرکت مرسده «تهران»,منابع انساني,منابع انساني شركت مرسده,شركت مرسده تهران,توليد كننده مرسده ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آبان 1396 |
نظرات ()
|
|
|
|
|